I SEE A SILHOUETTE OF HOPE

2010-09-28, 23:19:04 / Kategori: Mitt liv


Idag när jag kom hem från jobbet står James i köket och lagar middag till oss två. Han ska nämligen hem till England imorgon och han behövde bli av med lite mat. Det blev spicy kyckling wok. Supergott.

Därefter kollade jag på 90210, som gjorde mig helt förstörd. Jag blir sjukt påverkad av serier. Dom påverkar hela mitt humör och jag fick sjuk ångest efter jag sett hur Naomi erkänt att hon blivit våldtagen, men ingen tror på henne. Kanske skulle hon bara ta livet av sig? Läs här varför jag kastar ur mig en sån fruktansvärd kommentar.

Efter ett avsnitt av How I Met Your Mother blir det nu lite skrivande i dagboken (yes, jag har även en sådan) och sen blir det mardrömmarnas land för min del.

Hur har er kväll varit?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?