JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT INTE BAJSA I BLOGGEN

2010-10-17, 11:02:13 / Kategori: Mitt liv
Okej, sorry för att jag försummat bloggen. Det har blitvit att jag skrivit i aiming4random istället. Det som har hänt vilket ha dragit ner min spirit är att jag bröt av allt med mössan. Ångrar mig. Ångrar mig inte.

Men ni vet hur det är? Om man träffat något i 3 1/2 månad...och sen bara tar det slut. Att han aldrig hörde av sig igen. Efter att jag skrivit ett meddelande. Ja du. Tittar på mobilen hela tiden, men det är bara att ge upp.

Det var doomed från början. I guess. Eller något...

Det är iaf varför jag varit konstig på bloggen. Varit dålig med bilder och sånt. Men det ska bli bättre! Kan inte säga hur bra just nu...men ska shape:a upp mig igen. Orkar inte vara ledsen hela tiden över killar...ja ni fattar hoppas ja.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?