YOU AND I SHOULD NOT PLAY THOSE GAMES

2010-09-01, 22:28:53 / Kategori: Dagens outfit



Hade en jättebra dag idag! Efter Cecilia slutat jobbet gick vi in en snabbis på Carlings där jag blev erbjuden jobb av killen som jag inte kan bestämma mig för om han är het eller inte. Har ju redan jobb, så om jag kan få jobba varje tisdag och varannan onsdag där tackar jag inte nej.

Därefter satte sig Cissi och jag ned för ass diskutera ett projekt vi håller på med just nu. Vi hade vårat första officiella möte, kan tyvärr inte meddela mer än så just nu.

Hoppas ni haft det bra idag. Jag ska ta och försöka sova eller något. Känner mig frustrerad och ska nog ta en tidig kväll, tio timmar imorgon på jobbet.

JESSICA JÖNSSON'

snyggt!



2010-09-02, 15:55:30 URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Cecilia Butterfly

Hej vart har du löpt döskallehalsbandet? skitsnyggt!



2010-09-07, 18:45:21 URL: http://mondoblog.se.fjaril



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?