SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

2010-09-18, 17:09:40 / Kategori: Rebecka Svarar
Fråga: Vad - säger VAD! är det som du skulle göra idag, lördag och som du var så nervös för?????
Svar: Jag ska på en piratfest på ett uteställe med en "ny människa". Mer än så säger jag inte än ;)

Fråga: Hej! Kan du skriva lite mer om hur man tar sig till Norge? Just nu tycker jag att det mest står om man redan har någonstans att bo när man flyttar dit!
Hur gör man om man bor i Sverige? Norskt personnummer eller inte?

Svar: Hej! Jag har tänkt på det själv då jag fått en del frågor om just detta. Jag ska bli bättre på att skriva om hur man gör om man inte har sån tur som jag som har familj i Sverige. Det kommer ett inlägg om det inom snar framtid!

Fråga: Varför flyttade du till Norge?
Vart har du köpt ditt döskallehalsband?
Vad heter mössan egentligen?
Hur länge ska du stanna i Norge?
Tack för en fin blogg :)

Svar:
*Jag flyttade till Norge för att jag kände att jag inte hade mycket kvar i Sverige, och att jag ville prova på något nytt, en helt nystart efter studenten :)
*Döskallehalsbandet är köpt på Gina Tricot för 129:-
*Haha! Mössan heter...Greger..
*Jag kommer stanna i Norge så länge jag vill. Har inga planer på att flytta tillbaka till Sverige, jag trivs väldigt bra här!

Tack så mycket :)

Fråga:En frågar, har du själv spammat någon gång?
Svar: Jag har inte spammat, men jag har kommenterat många storbloggar ;)

Fråga:Hur mår du, och när kommer du till Sverige undrar Isac och Marie. Vi saknar dig!
Svar: Jag mår jättebra! förutom att jag är förkyld då..just nu jobbar jag 6 dagar i veckan, och så länge jag jobbar så kan jag inte komma och hälsa på. Tror dock inte att det blir så länge till, kanske kan komma i oktober, annars blir det iallafall till jul! Saknar er också!!

Fråga:Vem tycker du mest om, Kissie/Dessie?
Svar: Dessie. För att hon börjar göra något mer av sitt liv :)

Det var det! Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Nattljuset

Tack för alla de spännande svaren! Ha en riktigt rolig kväll/mamma



2010-09-18, 17:39:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?