I AM NOT MY HAIR, I AM NOT THIS SKIN, I AM THE GIRL THAT LIVES WITHIN

2010-09-29, 10:14:56 / Kategori: Dagens outfit





Godmorgon! Idag körde jag på min favoritskjorta of alltimes (ni kan ju kolla kategoring dagens outfit och se själva), høga jeans med en vit blus instoppad, massa sjalar (syns inte på bilden men det är en med nitar på, och en silverish) och den stora över så att de glittrar lite silver inunder + boots och skinnjacka.

Måste säga att jag tycker om håret mer och mer för varje dag som går. Inte för att det går sjukt fort på morgonen och för att jag blir mycket fräschare (ärligt talat, vem orkar duscha varje dag när det tar minst en kvart i duschen och minst tjugo minuter att föna håret?), utan för att jag tycker att det är jävligt snyggt.

Såg en bild på mig längre ner i bloggen och håret täckte hela ansiktet, va ruffsigt, och nej. I like this.

Idag känner jag för att göra något på dagen, eftersom att det är fint väder och sådär härligt höstigt ute. Vad har ni för planer?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?