DEAD ON ARRIVAL

2010-09-17, 21:56:42 / Kategori: Mitt liv
Kära vänner! Kom hem för ett tag sen, och då blev det mat. Fick ta del av Nelsons extremt goda måltid som han lagat till sig och sin bror. Inte fel med en kock i huset.

Jag mår så sjukt dåligt, så jag tar en sjukkväll från bloggandet. Kan knappt andas, bihålorna svider, örat är det lock för, men halsen har iaf blivit bättre.

Uppdaterar som vanligt innan jag går till jobbet, och på söndag blir det en superuppdatering från helgen, och då dras även veckans blogg samt så svarar jag på era frågor. Bara att fråga på och fortsätt att anmäla er tills dess!

Sov gott!

Sanna

stackare =/ verkligen inge skoj att vara sjuk...hoppas verkligen att du kryar på dig snart



2010-09-17, 23:47:23 URL: http://moonzanna.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?