A SIMPE PHONE FOR A SIMPLE MIND

2010-09-09, 16:11:58 / Kategori: Mitt liv
Inte før att min hjærna ær så jævla simple då. Ska iaf fixa en ny telefon idag eftersom att jag inte har någon. Inget hi-tech. Inget med 4G eller iphone/iphone wannabe.

Bara en enkel Sony Ericsson som man kan lyssna på musik från, ringa och SMS:a. Tror jag kør på rosa också..bara før att jag alltid har typ svarta klæder på mig?

Fyra timmar kvar av jobbet. Yay. Nu ær det inte mycket kvar. Funderar på att køpa något att æta..eller ska jag bara køra på en till Chai Latte och hålla mig tills middagen?

Vad tycker ni jag ska gøra?

Uppdaterat: det blev en smørgås och en smoothie.

FAAKIE

hello



2010-09-09, 17:30:04 URL: http://faakies.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?