ÅNGEST

2010-10-05, 00:12:38 / Kategori: Mitt liv
Som ett jävla moln över mitt huvud. Att en liten mening kan sätta mig tillbaka i barndomen, och tänka på saker jag länge sedan förträngt, glömt bort.

Men, man måste vara ledsen för att veta vad man verkligen vill. Vad man orkar med. Och vissa saker är deal breakers. Att något någon annan gör får mig att bli så ledsen, att inte kunna sova, och tänka tillbaka på några av dom värsta stunderna i mitt liv.

Det lämnar jag bakom mig. Hur svårt eller tråkigt det än är. Det här är något jag inte tar. Inte Rebecka, norsk medborgare iallafall. Men hon i Sverige skulle tagit det. Men inte jag.


Nattljuset

Känner igen mig i det här inlägget också, det där med att slungas tillbaka i en gammal känsla av något som någon säger eller gör i dagsläget. Också för mig har det varit när jag sett och förstått hur andras beteende påverkat mig, som jag funnit styrkan att bestämma vad jag vill och inte vill ha i mitt liv. Så blir man sin egen lyckas smed. Lycka till! Du har min respekt! Kramar mamma



2010-10-05, 05:34:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?