DET HÄR ÄR MIN BLOGG

2010-06-09, 14:26:01 / Kategori: Mitt liv
Jag har alltid undrat vad man ska skriva i första inlägget...det får helt enkelt bli en beskrivning på varför jag gjorde min blogg och vad du kommer att kunna läsa om här.

Jag startade denna blogg för att inom kort kommer jag att flytta till Norge på obestämd tid. Det finns redan många frågor i mitt huvud, och jag vill kunna hjälpa dig som har ambitioner att själv flytta till Norge en dag.

Men min blogg kommer att inehålla så mycket mer. Jag kommer även att skriva om mitt personliga liv och utvecklingen i Norge. Det kommer bli känslomässigt tufft då jag ska starta ett helt nytt liv.

Men mitt personliga liv handlar även om saker jag tycker om, som kläder, filmer, dataspel och mycket mycket mer!

Jag kommer alltså att visa det jag har på mig, det jag tycker är snyggt och liknande. Bloggen kommer alltså att handla om väldigt mycket roliga saker, och får ni ideer, dela med er av dom!

Jag har inte flyttat än, så ni får vara med direkt från start!

Massa kärlek, Rebecka!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?