UTGÅNG I NORGE...

2010-06-19, 18:45:46 / Kategori: Dagens outfit


...eller inte. Inte ikväll iaf, trots att det är lördag. Nu när jag bor med mormor syster (no offence cissi) så lär det bli en del hemmakvällar. Suck. Men men, blir mer manad till att skaffa mig mitt egna liv här i norge, egna vänner!

Så ikväll lär det bli big bang theory och en tidig kväll...för dom. Jag har vänt på dygnet, var vaken till klockan åtta imorse. True Blood ftw.

Imorgon fyller Kim år så det blir en "tidig" kväll. Nu ska jag umgås med min syster (som sitter bredvid och blev ytterst vred av att jag kallade henne mormor...)

Nattljuset

Hahaha! Jaa, så kan det gå när man har stadgat sig;)



2010-06-19, 23:36:09 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?