JAPANESE EXCHANGE STUDENT

2010-06-14, 14:51:06 / Kategori: Dagens outfit
Jag tror seriöst att jag kommer känna mig som en japanese exchange student när jag kommer till Norge.

Vilsen, ensam, ingen att prata med, och alla tittar lite konstigt...

Så, dagen har jag spenderat med packning, har fått ner alla kläder och lite blandat skit. Snart ska jag sticka hemifrån, först för en liten tur i tumba centrum, ska köpa lite nödvändigheter, sen ska jag fika med oskar för att därefter gå till jobbet.



Lilla oskar, han är alldeles förvirrad och vet inte att jag ska flytta än..det är alltså min arbetskompis.

Well well, här kommer en liten crazy bild på det jag har på mig idag, haha inte alls attraktiv!


Nu ska jag alldeles strax ge mig iväg, men ha en fin dag så skrivs jag mer sen!

Divan

Hej söt!

Hoppas du får en fantastisk vecka <3

Kramis



2010-06-15, 02:36:46 URL: http://divaan.blogg.se/

Nattljuset

Visst attraktiv!!!



2010-06-19, 19:01:10 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?