GLADIATOR, TURKOST, CYKEL

2010-06-22, 11:18:21 / Kategori: Dagens outfit
AHOY! Kunde inte uppdatera igår pga no internet, men jag är här nu! Har haft en jobbig morgon!

Gick upp klockan åtta för att jag skulle cykla med syster till jobbet. Skulle fixa norskt personnummer, men glömde pappret jag skulle ha med mig.

Om du ska flytta till norge och vill ha norskt personnummer
(för att få samma rättigheter som norrmännen, sjukvård osv) måste du ha ett personbevis. Detta begär du att få från skatteverket. Det fungerar alltså inte med pass/id. Skriver ett längre inlägg om det senare.

Jag glömde iaf mitt papper, fick cykla hem igen (tar en halvtimme dit) och nu har jag målat på turkost på tånaglarna för att inviga mina gladiatorsandaler.

Det finns en risk att jag glömde min kamera på sängen i Sverige...hittar den inte i väskan!!!!

Så det blir cambilder! Några planer för dagen? Jag kommer sammanlagt få 3 timmars cykeltur idag...






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?