FUCK FUCKETI FUCK FUCK

2010-06-22, 16:13:43 / Kategori: Mitt liv
Jag måste tyvärr bekräfta att du har stenkoll på dina prylar. Kameran LÅG mycket riktigt på din säng...

Min kära mor läste det föregående blogginlägget, och bekräftade. Fan! Hur löser jag det här...? Webcam bilder can only do so much. Med posten..? Pappa, marie och isac skulle iofs kanske komma förbi om två veckor...hmm måste kolla upp det!

Men men! Är inte alls trött efter dagens cykelturer. Vill dock slita ner mig så mycket som möjligt så att jag klarar att somna ännu tidigare ikväll. Jag har gått från halv fem, till två och igår var det runt halv ett, ett. Snart så!

Nu ska jag skriva ett mail till min bästa vän Erik som bor i Holland innan jag cyklar tillbaka för att möta upp cissi igen. Bara för att hon ska få sällskap hem, aint I a doll?


Anonym

www.djupa.blogg.se



Kom in och läs!

Inte en vanlig blogg,



Senaste inlägg ; Vad är lycka?



www.djupa.blogg.se



2010-06-22, 17:32:01

sofia

jag är med i veckans blogg, gå gärna in & rösta på mig! :) länk finns på bloggen



2010-06-22, 18:36:19 URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Nattljuset

Fantastiskt! Inte trött efter cykelturerna? Låter jättebra! Hur gick det första dagen på jobbet då (zoo-butiken)? Har någon kunskap hunnit sjunka in? Blir spännande att höra hur lördagen varit. Cissi berättade att det blir din första dag utan henne där:D



Jag är jättestolt över dig! Jättestort LYCKA TILL även på jobbet hos Kim! Ska hålla tummarna för att du ska få in känslan och rutinen, så att de du ringer blir intresserade. Kram! ma



2010-06-24, 08:03:45 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?