LITE SMÅTT OCH GOTT!

2010-07-26, 13:28:50 / Kategori: Mitt liv
Okej, lite uppdatering då! Jag har nu skrivit under kontraktet till ett rum jag ska flytta till ca den 15/8. Den 5/8 ska jag beala depositionen och första hyran. Depostitionen brukar för det mesta ligga på tre månadshyror, men i mitt fall var det bara två, skönt.

När jag har flyttat så kommer jag ha tillgång till internet, och då tänkte jag köra en rejäl uppdatering. Hur jag fick rummet, vad jag gjorde och all sånt jag inte berättat än!

Imorgon åker jag till holland :D. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag ska på Sonisphere Festival i London? Vi åker till london på torsdagen.

Nu måste jag sluta, men det var lite mer uppdatering iaf!

Arianne

Hej Becka!



WOW, du har verkligen bara dragit iväg?



Vad hände?:O Värsta modet du har bruden!!!



Hur funkar livet efter studenten och hur faan känns det att bara börja helt på ny kula?



Har du någon kontakt med "ditta gamla liv"?



2010-07-26, 19:51:05

Nattljuset

Ha en underbar resa älskade ungen min (vuxna dottern min). Tack och lov för bloggar! Så fint att kunna få ta del av ditt liv (era liv. I morgon (torsdag) åker jag upp till Norrland, så vi är ute på resa båda två då. Fast min resa tar ungefär 10 timmar. Din lär vara kortare. Ichigo i sin bur i en långfärdsbuss... Undrar om han kommer att jama och klaga hela resan..... Stor kram! mamma



2010-07-28, 12:12:17 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/

Nattljuset

Att gå sin egen väg vart den än leder! Det tycker jag om. Ser fram emot uppdateringen. Befinner mig i Lycksele idag, åker vidare till Vilasund och min moster i morgon. Ha det bäst i England/Holland! Stor bamsejättekram! ma



2010-08-02, 10:53:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?