VAD ÄR KLOCKAN EGENTLIGEN?

2010-09-10, 02:18:32 / Kategori: Mitt liv
Ojsan..spelat wow och pillat med nya mobilen. Har en rosa sony ericsson nu. Ingen speciell, bara en sån man får för en krona om man tecknar ett abbonemang ni vet? den har allt jag behöver. Musik. Som nu för övrigt håller på att laddas över.

Men men, nu ska jag sova. Jobb imorgon, och det börjar bli lite väl sent!

Iza

Mjaa.. Saken är den att jag har två katter jag vill ta med mig så snart som möjlitg när jag kommer dit, och då passar inte kollektivt boende så länge.



Sedan är de en kille här från Gävle där jag bor, som vill dela lägenhet i Oslo med mig, men saken är den att han vill börja jobba efter jul och jag innan, så jag funderar på att försöka fixa kollektivt boeende innan. Men sen finns en killkompis som bor i Oslo, inte långt från Troyen elr nått sånt, o i lägenheten han delar med en tjej o kille, då blir de ett ledigt rum i nov-feb, så får se om jag kan hyra de..



Vill helst dela en 1 med nån så fort som möjligt, då jag kan tänka mig att sova på en bäddsoffa i vardagsrummet, men aa.. Får se hur de blir.. :)



2010-09-10, 03:05:04 URL: http://izzliz.blogg.se/

Danna

tack snälla



2010-09-10, 15:14:55 URL: http://dannaw.blogg.se/

Iza

Jo bäst är väl med ett eget rum, men jag tänkte ekonomiskt, då skulle de inte spela mig någon roll ifall jag inte skulle ha vardagsrummet ifall den jag delar med bestämt skulle vilja ha det.. :)



Hur bor du nu då? Du vet ingen som skulle vilja dela eller hur man kan få kontakt med nån som vill?



2010-09-10, 17:03:21 URL: http://izzliz.blogg.se/

Nattljuset

Klockan är kvart över draghålet! Alltid:)



2010-09-10, 18:35:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?