WHEN I'M FALLING DOWN, WILL YOU PICK ME UP AGAIN?

2010-08-19, 20:33:41 / Kategori: Mitt liv
When I'm too far gone, dead in the eyes of my friends. Will you take me out of here?



Det här inlägget dedikerar jag till min syster Cecilia. Hon har gjort så mycket fint för mig. När hon flyttade till Norge för fyra år sedan kändes det som om hela världen gick under, men hade hon inte gjort det hade jag inte varit här nu.

När det kändes som om allt var förlorat gav hon mig ett hem, ett arbete och så mycket kärlek som vilken människa som helst skulle kunna drunkna i.

Hur jävlig jag än varit, har hon alltid sett förbi det, och bara velat hjälpa mig. Det är inte något många människor klarar av. Och för det får hon ett stort tack. Jag älskar dig. Du är den finaste i världen, utan dig vet jag inte vart jag skulle varit just nu.


Jag och min kära syster 2008 när vi insåg att blondes doesn't always have fun. Och att det inte var något för vårt hår.

Rebecca

sv: Hehe, okej. Jo så är jag också egentligen! Brukar inte behöva sova så jätte mycket för att orka upp och gå i skolan dagen efter. Har hänt att jag inte sovit över huvud taget :P



2010-08-19, 20:37:48 URL: http://rebeeccam.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?