WATERCOLOUR

2010-08-18, 07:57:28 / Kategori: Mitt liv
Vaknade för sisådär en timme sen då mössan skulle upp till jobbet. Vi tog det bara lugnt igår, kollade på några avsnitt av heroes och så.

Idag ska jag nog ta mig en tur runt my block och se vad som finns i närheten. Är hungrig som fan så ska nog handla mig lite frukost. Det funkar liksom inte att endast ha nudlar hemma.


Nattljuset

Cool bild! Näej, jag märkte också i slutet av månaden (efter att ha gjort av med runt 2500:-kr på resan till Norrland) att det där med att bara leva på det som fanns kvar i skafferiet och kylen/frysen till slut kändes hysteriskt tråkigt, på gränsen till "nu går jag och hänger mig". Men det gick (fast jag hade mera att välja på än enbart en ska. Mycket mera, bara inte det jag brukar äta)



2010-08-24, 08:11:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?