LITTLE MISS OBVIOUS

2010-08-25, 21:44:05 / Kategori: Mitt liv
Jag är mätt. Ensam. Inte taggad för att jobba tio timmar imorgon. Kall. Behöver någons värme nu. Jag har för stor säng för att ligga i ensam.

Nattljuset

För stor säng... hmh. Du får göra som jag . Lägg en mindre madrass i den... ;) Kramar! mor di



2010-08-26, 08:15:41

Nattljuset

Vet inte varför era bloggar ska bråka med mig!!! Ville kommentera dina outfitbilder som var jättefina (gillade den "kissnödiga" mycket) men - (fula svärord om jag hade kunnat skriva dom!!!- när jag skrivit inlägget och tryckte på "skicka" fick jag upp "server not found"!!! Grrr! Så jag försökte listigt gå in en gång till via listan på inlägg, men då kom samma meddelande upp igen direkt... Därav det här inlägget. Ha det bäst! Ma



2010-08-26, 08:21:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?