BATTERIET PÅ MIN KAMERA DOG

2010-08-26, 09:12:37 / Kategori: Mitt liv
Så, jag berättade ju aldrig om gårdagen! Efter jobbet gick jag och letade efter mitt andra jobb (som jag ska till idag), och råkade gå en sjuuk omväg, så jag gick fett fort så att det blev en powerwalk på 30 minuter istället för en jag-är-vilse-och-går-långsamt-walk.

När jag kom hem åt jag en påse chips (som vanligt någon..?) och såg på två eller tre avsnitt av Better Off Ted, för att därefter sitta i vardagsrummet med Nelson till klockan två.

Nu ska jag borsta tändera, sen ska jag gå. Slutar inte förrän klockan 20:00 så skriver när jag är hemme!

Nattljuset

Mäh! Dumma batterier och tjafs! Måste bero på Merkuriusmassakern som pågår för tillfället. (Merkurius verkar gå baklänges, på grund av att planeterna har olika hastighet runt solen). Det ställer till med en hel del förtret; grejor som kommer bort eller kommer tillrätta, människor samma sak. Och så kan maskiner krångla mer än vanligt. (Cecilias hemsida någon?) Ha en fin avslutning på dagen mitt gullhjärtegryn;) ma



2010-08-26, 16:19:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?