SHAKE IT LIKE AN EARTHQUAKE

2010-10-01, 23:05:45 / Kategori: Mitt liv
I det hela är jag lycklig just nu. Men jag velar. Ena stunden ser jag på telefonen och bryr mig inte, för att i nästa stund stirra på telefonen, säga arga ord till den för att sedan slänga den så hårt jag kan på sängen.

Jag klarar inte av att vara i känslomässigt limbo. Det är jobbigt. Alldeles för jobbigt. Jag tycker om trygghet, närhet och intimitet.

Nu ska jag sova, och imorgon blir det jobb som vanligt, men därefter är jag ledig en hel kväll och en hel dag. Bättre än så blir det nog inte.

Nattljuset

Hög igenkänningsfaktor! Hang in there! Kram/ma



2010-10-02, 13:42:23

Cattis

Fin blogg :)

Hur är det med dig då?



2010-10-03, 15:25:41 URL: http://chaterinejonsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?