NU ÄR JAG TILLBAKA IGEN

2010-10-03, 13:21:49 / Kategori: Mitt liv
Tog en paus från bloggen igår. Hann inte blogga innan jobbet, och när jag kom hem var jag med Sara (roomate) som skulle gå ut med sitt fotbollslag. Sen kom Anniken (roomate) och så slutade det med att vi satt och drack i soffan.

Hade det sjukt trevligt, och sedan följde jag med Anniken och hennes vän ut. Så hamnade vi på lite olika ställen och mötte upp lite fler.



Sen fick jag för mig att dra hem, och när jag stod med mastercardet i handen och tänkte att nej nu tar jag taxi hem eftersom att jag är vilse så börjar jag prata med en kille, och det slutar med att han sover på mitt golv för han bodde så långt bort.

Hade en sjukt rolig timme (eller två..?) när vi letade oss genom Oslo för att komma hem till mig. Och vi skrattade ännu mer när vi vaknade imorse och det var så jävla random att han bara låg och sov på mitt golv.

Nu ska jag ligga och vara så bakis som jag förtjänar efter gårdagen. Slänger in det jag hade på mig på dagen senare också.

Hur var er lördag?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?