MORNING HAS F**CKED ME...NO WAIT...BROKEN

2010-10-05, 06:59:09 / Kategori: Mitt liv
Hej och godmorgon! Efter gårdagens ångest hamnade jag nere i mardrömmarnas land igen. Har sovit helt fruktansvärt dåligt inatt. Vaknat minst en gång i timmen, men jag tror det var oftare. Ville vakna från mardrömmarna, men det blev aldrig morgon.

Vaknade iaf klockan sex, och bestämde mig för att jag orkar inte tillbaka till sömnen, alldeles för stressigt där, trots att jag är bajstrött.

Istället kollade jag lönen, och jag fick ca 5000 mer än vad jag räknat med, 3000 mer än vad jag hoppats på och 1000 mer än vad jag i det yttersta önskade.

Har inte så jävla mycket pengar ändå eftersom att jag nu kan betala tillbaka dom 4000 jag är skyldig Cecilia.

Jaja, nu ska jag klä på mig och sen handla frukost. Kommer lite roligare inlägg senare!

Nattljuset

Bra jobbat!!! Men att börja få ett överskott tar så klart ett tag när man börjat på minus. Lycka till med den här månadens budget och med allt! Kop! ma



2010-10-05, 10:03:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?