JAG HAR INTE FALLIT BORT FRÅN VÄRLDEN, MEN NI VET..INGET INTERNET!

2010-07-07, 18:31:29 / Kategori: Mitt liv
HERRE GUD! Inget internet är för frustrerande!

Anyyywaaays, vad jag har gjort den senaste tiden då. I lördags var det födelsedagsfirande hos Cissis och Kims vänner. Det var jätteroligt. Medelåldern var väl...40 år haha. Det var sjukt roligt iaf, med sång och goda drinkar!

På söndagen träffade jag en bartender vi bekantat oss med. Det blev en öl på akerbrygga, sittandes på lite olika ställen och snack, var roligt, behöver liksom känna lite människor i norge. Träffade honom igår igen.

Har nu också fixat bank här i norge, samt fått min skattetabell och så halvfixade jag ett mobilabbonemang idag. Berättar mer om sånna praktiska saker i ett annat inlägg.

Ikväll blir det eclipse, äntligen! Yay me!


Nattljuset

Hahaha! Trots att jag skrattar, så har du min medkänsla. Jag anar hur extremt frustrerande det måste vara för dig att inte ha internet. För mig i en vecka var det vila, men det är ju en helt annan sak när det rör sig om längre tid och när man inte snart "kommer hem", utan helt enkelt måste börja från scratch. Kul att läsa att ni varit på Aker brygga, eftersom jag nu vet hur det ser ut. Roligt också att födelsedagsfirandet var skoj trots den höga medelåldern. Har du varit ledig från jobbet idag? Kramar! ma



2010-07-08, 21:37:50 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/

Malin - Q r i s t a a l l

Den är så sjuuuukt bra!

Har redan sett den 2 gånger på bio ^^ haha



2010-07-09, 12:18:03 URL: http://qristaall.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?