VAD EN OHÄLSOSAM KOST GÖR FÖR DIN HY

2010-09-23, 17:45:28 / Kategori: Tankar och åsikter
Sedan jag flyttade till norge, eller främst sedan jag flyttade från lyxen hos min syster där hon lagade mat till mig, har jag bara ätit skit.

Jag skojar inte när jag säger att jag inte ätit något annat än nudlar, tonfisk, majs, chips, kebab (och en och en annan smörgos hit och dit) samt banan, på två månader. (Nästan 200g chips varenda kväll hela den tiden)

Jag brukade ha väldigt fin hy, kanske lite för torr i ansiktet. Ni vet, sådär så att man måste smörja in det så fort man blött ner det, men gör man det så är det lugnt. Men aldrig finnar. (alla har finnar..men ni vet, sådär irriterande få gånger).

Men nu sittr jag här med både torr hy, och blank i ansiktet. Vafan? Jag blev aldrig blank förut! hur kan man ha både torr och fet hy?

Så när jag får lön blir det dags att se över kost och hälsa.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?