PÅ TORSDAG ÄTS DET SKITSOPPA PÅ LÖRDAG ÄR DET PEST

2010-09-23, 19:25:56 / Kategori: Mitt liv
Jag är trött nu. Men jag har fått gjort mycket på jobbet idag, så ser fram emot veckans projektmöte imorgon med Cecilia.

Jag känner för att kramas. Jag känner mig sjukt kramsjuk. Men blir inte mycket kos (det är så det heter på norska när man ska mysa...haha!) för mig i mitt iskalla rum..

Nu är det heller inte lång tid kvar tills jag slutar! Yippie! Då blir det hem till att städa toaletten och äta nudlar...


En helt vanlig dag på jobbet

Vad har ni för planer för ikväll?

Cissi

Vart är det du jobbar? :) Jätte söt kanin iaf :D



Ha det fint!

Kram



2010-09-23, 20:35:03 URL: http://randome.blogg.se/

Nattljuset

S åååååååååå gullig den här bilden! Ser ut som ett värdigt substitut för kramkalas. Men jag vet, dom är lite små........ Puss! ma (Lycka till med städningen! Det ska jag ägna mig åt i morgon)



2010-09-23, 20:36:03

liindblaads

haha mnen de e skrämmande när ngn e lik ngn



2010-09-23, 20:50:28 URL: http://liindblaads.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?