NÄR HÅRET ÄR BORTA FÅR HJÄRNAN PLATS TILL ATT TÄNKA

2010-09-30, 15:46:24 / Kategori: Tankar och åsikter
Idag när jag satt och läste en gammal väns blogg kände jag att jag är så himla glad att jag inte är kvar i det livet. Mitt mål med det här inlägget är inte att trycka ner någon, jag bara delar med mig av mina tankar.

När jag först flyttade till Norge var jag så himla ledsen, då sättet jag lämnade Sverige var en aning turbulent och smärtsamt. Ena delen av mig saknade gamla vänner, och mitt gamla liv. Den andra halvan var glad att äntligen få vara fri.

Det som jag är så himla glad över, är att jag inte är fast i Sverige, med ett tråkigt jobb och dålig lön, där höjdpunkten på veckan är när jag går ut, festar och super.

Ni kanske undrar vad den stora skillnaden är, och jag insåg den egentligen inte förrän nu. Här är allting nytt. Hur luften smakar, hösten doftar, ansiktena jag ser. Allt. och det är så himla spännande och givande att leva när allt är nytt, och jag vågar ta mig själv och det jag känner i första hand.

Igår efter jobbet tog jag en promenad i solen och kände mig så himla levande. Att flytta till norge är något av det bästa jag gjort. Jag är så himla lycklig, och håller på att verkligen lära känna den jag egentligen är.



Leia ♥

Ha en fin eftermiddag!



2010-09-30, 15:52:26 URL: http://leiabloggar.blogg.se/

EricaLundin

ösnakr att jag vore lika tuff som dig genom att raka av mig håret. håret skulle tacka mig!!



2010-09-30, 16:27:52 URL: http://nosecrets.blogg.se/

Sundaboet

Kram till dig!



2010-09-30, 16:32:29 URL: http://sundaboet.blogg.se/

Nattljuset

Så glad med dig! Allt det bästa! ma



2010-09-30, 20:58:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?