KOMMENTARER NI INTE BEHØVER LÆGGA

2010-09-15, 16:00:24 / Kategori: Mitt liv
*Hur mår du? (eller liknande. læs så lær ni se hur jag mår)
*Ska vi knulla på bloglovin? Jag har inte bloglovin ge upp. Gillar jag din blogg, kommer jag gå in dær igen.
*Hej jag ær medlem på en sida och behøver poæng till något. Gør som jag och gå med i den sidan. /care
*Spam
*Reklam

Jaa...ni fattar. En halvtimme kvar på jobb. Har inte røkt på ett tag så børjar gå in i bitch mode.

elvira

Hej! Har läst din blogg flera flera gånger, och tycker den är jätte bra och rolig att läsa. Du kanske tycker det är konstigt att jag bara skriver det mitt i allt, men jag ville att du skulle få veta det :p ska lägga till dig på bloglovin nu, så du vet vem det är som följer dig! Tack för en superbra blogg, och fortsätt blogga som du gör! :)



2010-09-15, 16:05:06 URL: http://elvirast.blogg.se/

Nattljuset

Det var väl en trevlig kommentar för en gångs skull, inte sant? Iaf, håller med dig till 100%. Det är så otroligt tråkigt och oinspirerande med meningslöst "bloggbesöksfiske". Vad vill man uppnå egentligen? Betalt av annonsörer? Hur som helst, jag undrar om det inte är något i luften (eller i den asteriologiska stratosfären...) som påverkar sinnet, för idag skällde jag ut en gift man som tog kontakt med mig på min annons. Jag kallade honom totalt intelligensbefriad... Inte sådant jag vanligtvis brukar ägna mig åt, men är aningens (?!) stingslig idag... Hoppas att dortsättningen på dagen blir lite lugnare och mer harmonisk för oss båda. Kram! ma



2010-09-15, 16:49:16

ANGIE

Tack så mycket för tipsen! ska gå in och kolla! =)



2010-09-15, 18:22:22 URL: http://stylings.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?