KÄNDE HUR HUVUDVÄRKEN DUNKANDE SÅ JAG GICK UPP OCH GJORDE KAFFE

2010-09-01, 10:37:06 / Kategori: Mitt liv


Gårdagen var väldigt mysig. Jag bestämde mig för att inte gå ut, men då kom mössan direkt till mig istället. Innan han kom satt jag och såg på good-bad TV på MTV med Anniken (en av mina roomies).

När mössan kom såg vi Twilight, och han sa att "mina förväntningar är så sjukt låga..", så han blev överraskad. Han tyckte den va bra, lite för lite fight bara.

Idag ska jag nog ta mig till Ski, har lite saker jag måste fixa där.

Vad ska ni göra idag?

J U S T S I N G I T ♥

Hejsan =)

hur är de med dig idag då ? =)



2010-09-01, 10:54:23 URL: http://justsingit.blogg.se/

Nattljuset

Direkt? Gick han inte på födelsedagsfirandet? Vad mysigt det ser ut på ditt fina bord med en riktigt närande frukost! Ha en fin dag! mamma



2010-09-01, 11:26:03

J U S T S I N G I T ♥

bra :D varsågod =)



2010-09-01, 11:39:33 URL: http://justsingit.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?