DESSIE LÆMNAR KISSIE BAKOM SIG OCH BLIIIIR....?

2010-09-16, 11:40:28 / Kategori: Tankar och åsikter
Førut trodde jag att Dessie skulle førvandlas till Kissie nær hon blev ældre. Men om man varit lite extra uppmærksam (eller jag inte så himla uppmærksam egentligen) så tycker jag snarare att Dessie går samma væg som Blondinbella.

Tyværr kunde jag inte få tag på en bild på Kissie från jobbdatan men om ni ser på Dessie førut:


Så skulle jag iallafall tro att hon var påvæg åt Kissie hållet...men om man ser på Dessie nu:


Och på Blondinbella nu:


Och om man ser på att Dessie børjar ta tag i sitt liv, plugga, provocera på ett mindre osmakligt sætt (som kissie fortfarande gør), så tycker jag att man ser likheter från nær Blondinbella først provocerade før att sedan væxa upp och gøra något annat av sin blogg.

Jag vet inte, men det ær bara något jag lagt mærke till. Vad tycker ni?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?