IT'S THE FINFAL COUNTDOWN

2010-09-21, 19:28:06 / Kategori: Mitt liv


Med 50 minuter kvar, jag är trött
49 minuter kvar, centret är dött
48 minuter kvar, jag skickar ett sms
47 minuter kvar, inget svar, jag blir less
46 minuter kvar, jag behöver gå på toa
45 minuter kvar, ingen här att roa
44 minuter kvar, jag kollar min klocka
43 minuter kvar..trodde den va åtta
42 minuter kvar, så kommer barnen in
41 minuter kvar, ger dom en trevlig min
40 minuter kvar, barnen stannar
39 minuter kvar, jag svamlar
38 minuter kvar, och även dom små
37 minuter kvar, nu måste dom väl gå
36 minuter kvar, tick tack, tick tack
35 minuter kvar, ringer till cissi: kvack
34 minuter kvar, hon äter och lägger på
33 minuter kvar, irriterad som få
32 minuter kvar, ser på min mobil
31 minuter kvar, ännu ingen mottagen fil
30 minuter kvar, börjar städa golv
29 minuter kvar, känns so matt klockan är tolv
28 minuter kvar, känner mig suddig
27 minuter kvar, min tankegång börjar bli luddig
26 minuter kvar, slut på ideer
25 minuter kvar, inte lust på fler teer
24 minuter kvar, tänker på mamma
23 minuter kvar, skicka ett mail och spamma?
22 minuter kvar, snart tjugo i åtta
21 minuter kvar, behöver gå på potta
20 minuter kvar, vem läser än
19 minuter kvar, antagligen Linda, min vän
18 minuter kvar, tror jag ska dö
17 minuter kvar, läser att paow fick spö
16 minuter kvar, vet inte om jag orkar
15 minuter kvar, tar fram trasan och torkar
14 minuter kvar, börjar räkna ner
13 minuter kvar, inte långt kvar tänker jag och ler
12 minuter kvar, plockar ihop lite smått
11 minuter kvar, tänker på vad jag kan äta, något gott
10 minuter kvar, minns att jag bara har nudlar och majs
9 minuter kvar, det sög ju, eftersom att det smakar bajs
8 minuter kvar, plockar ihop mina saker
7 minuter kvar, önskar jag hade kaker
6 minuter kvar, ser mig febrilt omkring
5 minuter kvar, kineser i ring
4 minuter kvar, börjar räkna pengar
3 minuter kvar, fixar till hundsängar
2 minuter kvar, byter skor
33 minuter kvar, detta tog för kort tid, lyssna på mitt ord.

miranda

fin blogg! vad görs? (;



2010-09-21, 20:06:05 URL: http://sweethawaii.blogg.se/

Chawo

Awwwh såå sööt du är :O

Och jätte sööt blogg har du också <3<3

Älskar det!



2010-09-21, 20:34:44 URL: http://chawo.blogg.se/

Nattljuset

Hahaha! Helt underbar rimvers!!! Vad säger du om jag skulle kopiera den och lägga upp den på poeter.se, om jag skriver ditt namn och talar om att du är min dotter? Skulle det vara ok? Jag tycker som sagt att den var jättebra. Härlig! Jag har liksom gått och väntat på att få ett till mejl ifrån dig, fast det var min tur att svara. Men nu har jag i alla fall fått iväg ett svar. Ha det gott! ma



2010-09-21, 20:37:59

Nattljuset

Fint foto också btw! Är det i ditt rum eller hos någon annan? Tapeten verkar vara en annan men minns inte. Kop! ma



2010-09-21, 20:39:11

Frida Melina

Fin blogg du har! :)

Puss



2010-09-22, 08:45:18 URL: http://fridamelinas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?