I'M A LEGAL ALIEN - I'M A SWEDISH GIRL IN NORWAY

2010-09-21, 16:48:30 / Kategori: Mitt liv


Varför finns det "snabbte"? Alltså, pulverte?! Helt weird, och det smakar weird. Jag menar, det tar ju nolltid att göra sig en kopp te. Fattar inte vitsen..

Japp, då är det bara tre timmar och 13 minuter kvar på jobbet. Suck. Och imorgon är det att jobba åtta timmar själv i Ski...suck. Jaja, pengar blir det iallafall.

Mina inlägg känns så himla oinspirerade. Vad vill ni att jag ska skriva om?

M&M

Hej! Har läst din blogg ett tag, och den är jättefin! Kram// M&M



2010-09-21, 19:14:54 URL: http://vannerforlivet.webblogg.se/

Nattljuset

Jag håller fullständigt med. Snabbte!!!!!??!! Pussar och kramar sötaste, gulligaste, klokaste, vackraste, duktigaste, smartaste, tuffaste, goaste, roligaste... ja o.s.v. tjejen i 7-e hemisfären;) ma



2010-09-21, 20:52:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?