I TOOK A BULLET TO MY BULLETPROOF VEST, AND IT HURT

2010-09-07, 10:53:15 / Kategori: Mitt liv
Woooah...hade en weeeeird dröm som aldrig slutade. Vaknade flera gånger, men sen somnade jag om och fortsatte drömma den. Den var rätt härlig..men sjuuukt weird.

Jaja, nu ska jag kolla om tvättmaskinen är ledig, så ska jag tvätta lakan. Ikväll ska jag vara med min kära syster. Vi ska jobba på vårt projekt, sen ska vi också bara göra allmänt sleepoveriga saker. Som att äta skräpmat och kolla på serier.

Ska ha kamran i högsta hugg så just you wait!

Vad har ni för planer för dagen?

AnnA €

Idag är jag hemma&sjuk :/

Lite trist. Ikväll ska jag koll på idol och plugga :D

hoppas du får en bra dag



2010-09-07, 14:15:24 URL: http://hejannw.blogg.se/

Nattljuset

Dina drömmar gör mig verkligen nyfiken! Jag älskar ju att försöka tolka innehållet i drömmar, mest mina egna förstås. Det är så himla spännande. Man lär sig så mycket om sig själv när man börjar göra det. Ha en riktigt fin kväll med syrran! Allt det bästa! ma



2010-09-07, 20:23:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?