I LOVE CLOTHES, CLOTHES LOVE ME

2010-09-04, 20:05:00 / Kategori: Shopping/Vill ha






Hej och hallå! Hann inte skriva något imorse för mössan sov här igår. Här är då det jag införskaffat de senaste två dagarna.

*Jumpsuit och sjal från Vero Moda
*Skor från H&M och Din Sko
*2 månaders playtime av WoW
*Halsduk från Gina Tricot, nitväst från Carlings och klänning från H&M
*Svart nagellack, skrivblock och stuprör från Carlings

Sen har jag också handlat lite nödvändiga saker som tops, hårborste, pincett och bomull.

Idag har jag jobbat och shoppat lite (som ni ser hehe) och ikväll blir det hemma, fast jag blev sjukt taggad på att gå ut nu. Tyvärr känner jag inte tillräckligt många människor i norge för att make it happen så det blir nog WoW istället :)

Vad har ni för lördagsplaner?

Sarah

fin blogg!<3



2010-09-04, 20:57:36 URL: http://shms.blogg.se/

Sarah

fin blogg!<3



2010-09-04, 20:57:36 URL: http://shms.blogg.se/

Nattljuset

Woho! Massa härliga nya kläder;) Förstår att du fick lust att gå ut. Man vill ju sätta igång och använda dem och känna sig snyggast. Ha en fin söndag/kramar mamma



2010-09-05, 08:17:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?