FREDAG = JOBBA MED SYSTER, MØTE, SOVA TIDIGT + ATT VARA NERVØS INFØR MORGONDAGEN

2010-09-17, 08:07:04 / Kategori: Mitt liv
Godmorgon godmorgon.

Gårdagen spenderades med møssan. Det var som vilken annan kvæll som helst med honom. Vi låg i sængen, kollade på lite serier før att sedan slæcka lyset. Man blir ju lite trøtt och uttråkad av det hela. Var ändå rätt mysigt! Det bästa måste varit att han glömt sin telefon och stog och ropade mitt namn utanför mitt fönster i 15 minuter?!

Idag blir det jobb med kära syster yster. Det är så himla härligt, och därefter blir det möte. Vi har bytt våra mötesdagar før vårt hemliga projekt till fredagar istället för måndagar. Sen blir det direkt hem för att lägga mig tidigt och vara nervös infør morgondagen...

Lägger upp en outfit innan jag drar till jobbet! (BTW: har blivit sjukt förskyld...)


Nattljuset

Mössanmyset låter betänkligt ointressant... Stackars han som glömt sin mobil, men tokroligt att han fick stå utanför och ropa på äkta Romeo-maner. Som på den gammla "goda" tiden, före mobiltelefonerna...



2010-09-17, 09:22:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?