FET UPPDATERING SENARE!

2010-09-25, 17:31:53 / Kategori: Mitt liv
Hej! Kom precis hem från jobbet. Tågen va inställda så det blev buss i en halvtimme. Wieeee. Har för övrigt rakat hubudet också, och det är galet hett och galet skönt. När jag är lite mer stylad (typ lite mer smink...mohahaha) så får ni se en bild.

Nu: blir det middag (chips) och gossip girl.
Senare: Uppdatering om gårdagen med massa bilder
Ännu senare: Återstår att se

Nattljuset

OMG!!! Hur ska jag överleva att min älskade yngsta dotter har rakat av sig håret!!!??? Jag hade problem när min älskade yngsta SON hade gjort samma sak... Inställt tåg... Kan det vara en liten föraning om att vintern närmar sig...? Tur att du fick riktig mat igår iaf... Ha en fin kväll. Ser med bävan fram emot bilderna... Pok! ma



2010-09-25, 19:07:27

Julia

Hejhej hur mår du idag? :P

Kram//JUlia



2010-09-25, 19:57:40 URL: http://pinkstreet.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?