DET HÄR FÄLTET MÅSTE FYLLAS I

2010-09-30, 10:36:20 / Kategori: Dagens outfit



Orkar faktiskt inte byr mig att mitt ansikte inte är världens finaste på dom här bilderna (som fyller sitt syfte).
Idag har jag på mig glansiga tights, en tröja med paljett"ränder" på, min härliga "kofta" (vad kallar man det egentligen) och stor haldsuk(ar), skinnjacka + boots.

Sov väldigt gått efterso matt jag satte på elementet. Det var härligt att kunna gå upp ur sängen utan att skrika av köld, och jag hoppas p åatt det gör så att jag inte fryser lika mycket på jobbet idag, som jag för övrigt slutar klockan åtta på.

Vad har ni för planer?

lady do or die

Satan var snygg du var i snaggat! :D



2010-09-30, 11:39:20 URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Johanna

Vad jobbar du med? :-) Hur fick du jobb i Norge?



Jag har bott i Norge i snart tre veckor och lever "hemmafruliv" i och med att min pojkvän redan bor där. Ska börja söka jobb lite mer aktivt då jag kommit mig i ordning.



2010-09-30, 12:11:10 URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Nattljuset

Jag tycker att du är jättefin på båda bilderna. Du ser naturligt vacker och snygg ut. Avslappnad också. Jättefina!



2010-09-30, 20:54:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?