BLOOD SUGAR

2010-09-14, 10:11:30 / Kategori: Mitt liv
Godmorgon vænner. Sitter på jobbet och førbereder mig på en tio timmars lång dag med en chailatte.

Tænkte bara skriva att jag lever och att det kommer en outfit bild ikvæll nær jag kommer hem.

Innan den kommer kan jag sæga att inspirationen kom från en outfit Kenza hade på sig nyligen :)

Hur har ni haft det i det senaste?

moa freakin' carlberg ♥

tjenadu! allt bra? vill tipsa om mina två tävlingar som är igång just nu - en där du kan vinna tre stycken superfina smycken & en där du kan vinna ett valfritt plagg från en klädsida! något som intresserar av det dig? eller varför inte vara med i båda två? :) ha en bra dag!



2010-09-14, 18:16:12 URL: http://utankontroll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?