32 MINUTER KVAR TILLS DENNA LÅNGA ARBETSDAG AVSLUTAS

2010-09-02, 19:28:48 / Kategori: Mitt liv
Den hær dagen har gått sjukt fort, trots att jag jobbat tio timmar och det knappt har varit några kunder..

Har fått i mig en chailatte och en latte idag..och kaffen jag drack till frukost då. Mitt huvud børjar bli tungt och jag ser fram emot att komma hem och æta min nudelrøra. Dvs, nudlar, tonfisk, græddfil och lite vinæger + olja. Alltså nudelsallad...typ..låter sjukt æckligt och ser verkligen inte gott ut, men ær mættande och supergott!

Hoppas ni haft en bra dag. Gjort något speciellt?

Kajsa Bjäräng

sv: tack! :) Jaa, även om det ser lite förr vitt ut i början ;) Men efter en vecka eller så. Då är dom fiinnaa (a)



2010-09-02, 19:43:04 URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Nattljuset

Nudelsalladen låter inte så tokig när allt kommer omkring. Låter gott faktiskt:D Kop! ma



2010-09-02, 22:54:34

Nattljuset

Aj, aj, aj... Ingen närande frukost... MEN, vilken tur du har att du har tillgång till ett så välrustat fik:D Ja ibland går tiden fort, fast man inte tycker att man gjort något. Ha en fin kväll och soooov gott;)



2010-09-02, 22:56:21

josefine

sv: hehe okej :)



2010-09-03, 08:19:57 URL: http://technicolor.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?