DET ÄR KALLT UTE. JAG BEHÖVER EN MÖSSA...

2010-10-07, 18:00:35 / Kategori: Mitt liv
Hello hello again!
Har lallat på photoshop en massa idag, lärt mig lite nya grejer. Men ni vet ju hur det kan bli ibland...

Efter jobbet ska jag träffa mössan. Han kommer hit (till akerbrygge) och så hittar vi på något. Jag känner verkligen inte för att ligga inne ikväll.

Jag vet inte riktigt varför. Men idag är en sån dag som jag bara vill göra något på!

Imorgon däremot, då ska jag och cissi ha möte, shoppa, äta middag och ha sleepover hemma hos mig. Det ska bli riktigt nice, ser fram emot det! Stunderna med min kära syster är dom bästa.

Nu till något viktigt. För er som följt min blogg tänkte jag berätta att "premiären" för vad det är vi håller på med kommer på måndag. Spännande va?


Vad har ni för planer för kvällen?

Nattljuset

Yeay! Äntligen!!!!!!!!! Ha så kul ikväll:D



2010-10-07, 21:52:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?