HARDCORE UPDATE

2010-10-12, 10:09:59 / Kategori: Mitt liv
Hej kära vänner. Det har varit uppdateringslöst denna helg av några olika anledningar. I fredags var jag med Cecilia efter jobbet. Vi shoppade lite, och därefter var det direkt hem, och tio minuter senare stack vi till trikken för vår reservation på Big Horn Steak House.



Under middagen spekulerade hela stället om vi var på date. Inte så konstigt eftersom att vi matade varandra då och då. Sedan testade vi ställets drinkar, som faktiskt var helt perfekta!

Därefter stack vi till London Pub och dansade lite med alla gaykillar..

Varför jag inte skrev något på lördagen var för att vi skulle upp och jobba. Jag hade ingen tid före jobbet.

Cecilia påväg till jobbet.

Efter jobbet hann jag inte skriva för då var det prep inför inflyttningsfesten vi skulle ha!

Med temat your inner self.


I söndags var jag bara hemma och mådde dåligt efter kalaset, och igår...ja där har jag ingen ursäkt.

Nu dricker jag kaffe och äter frukost, lovar på massa härlig uppdatering idag!

mamma

Jätteroligt att se alla bilderna. De var jättefina=D Jag utgår ifrån att festen blev lyckad (fast möjligen inte efterfesten....?) Var det Cecilia som fotade dig på Steak Hous? Det blev lite problem med skärpan där, men fotot på henne var helskarpt. Allt gott/ma



2010-10-12, 16:26:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?