FRUKOST OCH EN LILLEBROR

2010-10-05, 08:28:00 / Kategori: Mitt liv


Mmmm! Sitter och äter min frukost som är sjukt mycket godare än den ser ut! Massa philadelphia, skinka/ salami och ost. Förbannat gott! Speciellt som man inte ätit frukost på så jävla länge!

Igår hände något roligt. I min brevlåda låg ett brev från min 6-åriga lillebror. Han har nämligen börjat intressera sig av Harry Potter (som han vet att jag är en sucker för...förutom filmerna då lol).



Tack kära lillebror! Så fort jag har något att hänga upp den med så åker den upp på min vägg!

Nu ska jag fixa lite bloggsaker. Vad ska ni göra idag?

Nattljuset

Ååååhhhhh, vad guuulligt! Fiiiiiiin HP med rött ärr och allt! Du skriver väl ett svar till honom med snailmail >=? Frukosten ser underbart god ut! Perfekt! Allt det bästa! mamma



2010-10-05, 10:07:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?