FREDAG INNEBÄR: FYRA DAGAR KVAR TILL LÖNING

2010-10-01, 08:11:35 / Kategori: Mitt liv
Nu är det äntligen fredag...is what I would have said if I didn't have to work tomorrow. Nej jag skojar bara, nu är det äntligen fredag! Jag ska jobba med kära syster, och därefter blir det projektmöte. Ser fram emot den här dagen!

Det innebär att det inte blir så många inlägg idag eftersom att schemat är fullspeckat.

Ikväll är jag dock planlös. Ska nog städa upp lite i rummet och sedan ta en tidig kväll. Vad har ni för planer för kvällen?


Nattljuset

Fina bilder! Och den där du tittar ner är urfin i mina ögon. Där ser jag för första gången riktigt huvudet och du klär verkligen jättebra i den frisyr du valt. Jättesnyggt med jackan och halsdukarna! Hoppas att din dag blir riktigt fin och lycka till med projektarbetet!



2010-10-01, 09:12:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?