BOBOLI

2010-10-05, 18:57:00 / Kategori: Mitt liv
Det finns nog inget godare tror jag. Det smakar typ som en blandning mellan...pizza...lite kebab, sallad och något extremt dyrt.

Det är typ en...toast...(fast inte) med kyckling, rödlök, rokula (eller hur det stavas) pesto....tomater...allt på. Sjukt gott! Tror jag typ...tar med mig syster till aker brygga på lite boboli nästa gång vi har playdate!

Letade efter bilder på google men ingen ser så god ut som den här!

liindblaads

jaa me nu menade jag ju inte hon :P jag har riktat in mig på alla dessa modeller osv :P och inte robbin :P



2010-10-05, 19:44:13 URL: http://liindblaads.blogg.se/

Nattljuset

Intressant beskrivning av smaken "och något extremt dyrt" =D Låter som något jag måste prova när jag kommer till Norge iaf:) Kram/ma



2010-10-05, 22:55:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?