GODMORGON SVERIGE...ELLER?

2010-06-19, 15:19:15 / Kategori: Mitt liv
Igår klockan 04:30 anlände jag och Kim på hennes och min systers uppfart. Med bilen packad till max (ett under att mina tio flyttkartonger fick plats...) och med tröttheten expanderad to the max.

Jag flyttat. Och jag börjar jobba hos Cecilia, min syster, i djuraffären på måndag och så börjar jag arbeta hos Kim på tisdag. Jag är lite nervös inför Kims jobb eftersom att det är provisionsbaserad lön hos henne.

Nu ska jag kolla lite lägenheter! Vad ska ni göra idag?


Kära systers katt Pikachu och jag i min morgonrock.

Patrik

hmm jag vet inte vad jag ska göra sen faktiskt.. vädret är sämst så det finns inte direkt något man kan göra :/.

lycka till med lägenhetssökandet! =)



2010-06-19, 17:17:10 URL: http://jagputte.blogg.se/

Bella

naww gillar bilden :P



2010-06-19, 18:49:24 URL: http://isabellahz.blogg.se/

Nattljuset

Låter som om hemresan tog betydligt längre tid än hitresan för Kim. Kan det ha varit för att bilen var så tungt lastad? Eller var det natten, tröttheten och det skumma ljuset? Eller både ock? Skönt att ni kom fram helskinnade iaf! Puss och kram! ma



2010-06-19, 19:06:23 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/

Nattljuset

Jag har bakat en kardemummakaka för att ha något att bjuda Lisa och James på, när de kom hit med en av sina honkatter, Saga. Lisa har drabbats av havandeskapsförgiftning och måste förlösas med kejsarsnitt redan nästa vecka, två månader för tidigt. Det innebär att babyn måste ligga i kuvös med slangar in i naveln till en början och både hon och James kommer att vara tvungna att bo på sjukhuset i ungefär två månader. Under den tiden måste katten vara här, för hon behöver mänskligt sällskap. De andra katterna klarar sig själva, ungås med varandra och trivs med det. Ichigo tycker att det är jättespännande och de har nosat på varandra ingående utan att fräsa eller morra, så det kommer säkert att gå jättebra. Allt det bästa! ma



2010-06-19, 19:15:01 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?