EN SOLIG TORSDAG

2010-06-10, 08:11:30 / Kategori: Dagens outfit

Godmorgon!

Som jag skrev i mitt senaste inlägg är jag på besök hos min syster som bor i Norge. Idag ska jag testa på att arbeta på hennes jobb för att få lära mig hur allt går till och för att få bättre språkkunskaper.

Jag har väldig tur som har en syster som bor i Norge, jag får mycket hjälp och om jag gör bra ifrån mig så har jag även ett deltidsjobb i djuraffären hon jobbar i.

Idag har jag på mig svarta stuprör, en kort lös tröja med zebrainspirerat tryck och vita converse samt silversmycken. Planen för kvällen är att se Sex and the city 2.

 

Ha en fin dag så ska jag försöka skriva mer när jag kommer hem!


adddllaah

snygg tröja



2010-06-14, 20:55:54 URL: http://adlahjbara.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?