BLACK IS BACK

2010-06-20, 16:38:20 / Kategori: Mitt liv
Godmorgon! Idag väckte cissi mig halv åtta för att vi skulle sjunga för kim som fyller år idag. Hon fick presenter, och därefter gick jag och la mig igen.
Det kommer gäster över hit idag, och jag och cissi testade lite olika kläder, men vi båda slutade helt svarta. Jag kompenserade allt med turkosa naglar och armband. Hmm...
Dagen ska bli trevlig, men nackdelen är att jag inte får se italiens match! Som halvitalienare är det VÄLDIGT jobbigt.
Men vad har ni för planer för dagen? Blir ingen bild eftersom att jag skriver från syrrans dator!

Nattljuset

Vet du, det har slagit mig att väldigt många går klädda i svart fast vi passerat mitten av juni. Det är väldigt ovanligt sommartid, men det måste vara något ... kan det vara askan i luften över Island??? Fast idag har vi haft runt 18 grader och sol här i Stockholm, men det har varit blåsigt också. Påminner om den juni när jag bestämde mig för att jag inte ville leva utan din pappa, skrev ett brev till honom, inte fick något svar men var gift med honom knappt två månader senare;)



2010-06-20, 22:16:44 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/

Patrik

sv; aha okej! :D

jag är besatt av teknikprylar så jag ska alltid ha det värsta med allt i XD. har redan planerat att byta telefon efter jul när alla nya modeller släpps ... XD



2010-06-20, 22:46:47 URL: http://jagputte.blogg.se/

nattie

Riktigt fin och intressant blogg :o :D



2010-06-22, 10:53:07 URL: http://nattieslife.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?