NU BÖRJAR DET HÄNDA GREJER, BRA...

2010-07-15, 19:06:42 / Kategori: Mitt liv
...som dåliga!

Till att börja med kan jag säga att min mobil blev stulen i lördags. Sweet...eller inte! Så nu har jag inte bara dåligt med internet, utan också ingen telefon. Och har jag sagt att jag bor på landet? Kan ni fatta hur instängd man blir...

...men inte länge till! Igår var jag och tittade på ett rum, 8 minuter från oslo s (gångavstånd) och på kvällen ringde dom upp och sa att jag fick rummet! Så snart flyttar jag bort från landet och in i mitt nya rum. Yay!

Mamma har också skickat min kamera (bow ow ow yippie yo yippie yay), nu måste jag bara se så att jag har kamera sladden! Om jag har den ska jag börja ta en massa bilder så att jag kan ge liv till bloggen! Och när jag flyttar har jag också fri tillgång till internet, så dubbelyay!

Nu ska jag fixa mig lite att äta, men är ensam hemma några dagar för cissi och kim stack till stockholm, så det kommer bli mycket uppdaterande framöver!

Nattljuset

Har du kollat om du har kamerasladden än? Om du inte har den så skickar jag med kartongen med den i med Cecilia och Kim. Jag har ännu inte frågat Kim angående bokhyllan, men jag tror att den är för lång trots att den är liten. Du vet höjden (sidlängden) går ju inte att kapa, även om man skulle kunna montera ner hyllan. Men jag ska fråga i morgon. Kramar! ma



2010-07-19, 10:01:59 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?