GODMORGON!

2010-07-01, 12:22:50 / Kategori: Mitt liv
Jag måste säga att gårdagen var spännande! Jag var helt ensam på djuraffären. Asså, helt, helt, ensam! Och det gick faktiskt bra! Skönt som fan att det gick bra måste jag säga iaf.

Det bästa med hela dagen måste nog varit när kim kom, tio minuter innan stägning och frågade vad för mat jag ville ha (hon hade med sig menyn från en asbra kina restaurang. Sen tog hon min cykel, handlade maten och hämtade upp mig när hon var klar. Slapp alltså cykla hem!



Ni undrar nog vad den där bilden gör mitt i alltihopa. Jo, det ska jag förklara! Det är en bild på min bästa vän erik från förra sommaren när vi var i Italien. Han bor i Holland, och den 27e juli åker jag dit! Men inte för att va i Holland, där ska jag va två dagar, sen sticker vi till london för att gå på soniphere festival. Det ska bli jävligt roligt att träffa min kära vän igen, saknar honom som fan!

Men, kära vänner, n är det dags för mig att städa mitt rum! Och jag kom på att jag kan ta bilder med min mobil, haha! Tröga jag! Så ni slipper webcam bilder iaf! (Fast mina mobilbilder blir inte så jävla bra så bli inte helt överexhalterade).

Vad ska ni göra idag? puss och kram!

Anonym

uppdatera idag ska jag :D men kommer inte hinna svara på så många kommentarer förrän ikväll typ ;o



2010-07-01, 14:43:43 URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Anonym

Kul att du är med! :D

Allt bra denna torsdag? ;D



2010-07-01, 15:02:24 URL: http://conler.se

Nattljuset

Härligt att kunna få läsa din blogg. Men du, lite väl många svärord i min smak. Sila snacket pilutta du! Vad jätteroligt att du både ska till Holland, träffa Erik och vidare till London! Tha't a girl;)Jätteskönt att det gick bra att jobba ensam. Bra gjort! Förstår verkligen att det var skönt att slippa cykla hem och att få menyn till sig så där på jobbet. Hon är inte så oäven den där Kim;) Pok! ma



2010-07-02, 17:06:37 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?