BILDER KOMMER SNART, MEN TILLS DESS...

2010-07-03, 17:33:44 / Kategori: Mitt liv
Efter en tuff dag på jobbet (nya varor samt lördag) sitter jag vid köksbordet och dricker en "varma koppen" (det existerar inte i norge) och äter en knäckemacka. Kvällen ska spenderas med bursdag (read: födesledagsfest). Cissis och Kims kompis fyller 25 så vi ska hem till dem snart.
Eftersom att jag ska på festival i slutet av juli införskaffade jag mig ett par stövlar...eller låga stövlar, haha dom e ascoola. Ska ta bild på dem och lite andra grejer jag införskaffade igår. Tyvärr blir det ingen bild nu eftersom att jag sitter på syrrans dator (förstår mig inte på mac och hur man tar en bild med hennes cam haha).
Idag har jag (som vanligt, tråkiga mig) på mig svart. Tights med skinnknä, ett "nätlinne" (ni fattar hoppas jag?små hål...ni vet?), bustier under och en genomskinlig svart uppknäppt skjorta över det. Och min vanliga arsenal av armband. Bilder på allt kommer när jag har tid ensam hemma! Får ju knappt använda internet så det är ett under att jag ens har det nu!

Men hur ska ni spendera er fredag? Jag ska fixa mitt hår, kan inte bestämma mig för slarvig knut (den jag haft hela dagen haha) eller utsläppt...

Shiko

Hej!

En ny tävling pågår på min blogg. Denna gången har ni chansen att vinna en header som ni själva får bestämma hur den ska se ut. Headern skall göras på senaste Photoshop versionen.



Låter det intressant? Isåfall, läs tävlings reglerna och delta.



http://shikos.blogg.se/2010/july/tavling.html



Kramar

/Shiko. <3



2010-07-03, 19:20:18 URL: http://shikos.blogg.se/

Nattljuset

Du har min fulla medkänsla när det gäller användningen av Mac. Jag vet att de är jättebra och fantastiska på alla sätt och vis, men när man inte är van.....! Hoppas att du hade kul på födelsedagsfesten. (onekligen mera kortfattat och effektivt uttryckt på norska;) Kram! mor di



2010-07-04, 15:36:21 URL: http://sommarnattsljus.blogg.se/

pauli

hur är det idag ?

kram



2010-07-05, 16:41:46 URL: http://paulinabladh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?