WHEN I WOKE UP ALONE I HAD EVERYTHING

2010-08-31, 13:46:10 / Kategori: Musik


Den här låten är väldigt komersiell, men tycker texten..jag vet inte, gillar den väldigt mycket, och låten är sjukt catchy.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar innan jag reser mig upp ur sängen, dags för kaffe innan huvudvärken exploderar.

J O S E F I N E

Allt bra med dig idag? :)

KRAM



2010-08-31, 14:27:03 URL: http://jjossues.blogg.se/

Nattljuset

Intressant låt. Den påminner om de låtar du brukat gilla, verkar vara samma genre. Är den där typen av musik "superkommersiell"? Det hade jag ingen aaaaaning om. Den liknar de låtar som brukade spelas i OC tycker jag. (men då säger du kanske att det inte finns minsta likhet över huvud taget som Rikard och Cecilia brukar säga, när jag gör någon jämförelse...)Pok! ma



2010-08-31, 14:39:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?